Další týpci

On-line jsou:
0 nepřihlášených

Vzkaz všem

Pro přidání vlastního příspěvku je nutné se nejdříve přihlásit.
/

Vzkaz Teepkovi

Diskuzní fóra

TémaPříspěvkyDatum
Myslíte, že bude ještě fungovat krámek? A co je s těmy triky, 4 příspěvky 22.05.12, 18:29
Vedoucí 8 příspěvků 22.05.12, 08:59
Kde nejčastéji jezdíte na výpravy? 4 příspěvky 21.05.12, 19:25
NAŠE PRÁZDNINY 12 příspěvků 21.05.12, 19:16
SLADKOSTI 20 příspěvků 21.05.12, 19:10

Nepřehlédni

Skautem v roce 2112

“Pojď.. dej tu nohu ještě kousek doleva. Opatrně! Dobře, chytni se toho lana nad sebou a…

Příběhy Příběhy přidat názor

Blahopřání ke stovce

Znáte mezitáborovou poštu? A víte, že letos slavíme sto let? A co takhle to vše propojit a…

100 let českého skautingu 100 let českého skautingu 4 názory

Toník a Mařenka

Příběh o dvou sourozencích, kteří vyběhli se svou družinou na kopec vítat další století skautingu…

Příběhy Příběhy 2 názory

ŠOK! Velikonoce v Česku? Bití žen!

Do redakce se nám dostal článek z italského listu la Repubblica. Protože jde o zajímavý pohled na…

Fenomén Fenomén 14 názorů

Kronika a jak se s ní vypořádat

Skautská kronika - při listování každému zabuší srdce, přesto se dnešním dětem do psaní moc…

Vychytávky Vychytávky 2 názory

Okénka do minulosti

Již jen měsíc nám zbývá do nového skautského století. Bavíme se neustále o tom, jak skauting…

Objev svět! Objev svět! 5 názorů

Fenomén

Co se kde děje? Co hýbe světem? Komentáře, Názory, rozkrývání pravdy. Rubrika pro každého, kdo chce zůstat v obraze.

Názory ke článku Znak vs. logo

  • Prosba vedoucím

    Teepek (registrovaný)supertýpek 11:29 - 01.02.11

    Prosím vedoucí, navštěvující Teepka, aby do této diskuse nezasahovali a nechali ji mladším členům. Pro vedoucí je určená diskuse na Křižovatce. Díky!!!

    bodů: 5 | odpovědět

    • Re: Prosba vedoucím

      meně ynteygentni(neregistrovaný) 12:01 - 03.02.11

      nevydim tady ňakí zassh vedoucýho

      bodů: 3 | odpovědět

  • znak vs. logo

    Střevo (registrovaný)kámoška 14:50 - 01.02.11

    Ahoj já osobně si myslím že by se mělo používat obojí. Znak při slavnostnějších (vetších) akcích a logo na menších ne tak prestižních akcích. :)

    bodů: 14 | odpovědět

  • já jsem pro znak

    klea(neregistrovaný) 14:52 - 01.02.11

    znak je lepší!

    bodů: 0 | odpovědět

  • Jak to vidím já.

    Joeí(neregistrovaný) 15:00 - 01.02.11

    Myslím, že by bylo nejlepší vymyslet lepší pravidla pro logo a znak. Rozhodně se mi nelíbí rušit znak!!! :)

    bodů: 4 | odpovědět

  • hmm

    Pes (registrovaný)týpek 15:31 - 01.02.11

    znak je hezčí a lepší

    bodů: 1 | odpovědět

  • Logo

    Glum(neregistrovaný) 16:27 - 01.02.11

    Znak je rozhodně tradičnější, ale skauting jde kupředu a logo určitě působí moderněji. :-)

    bodů: 0 | odpovědět

  • znak+logo

    generál (registrovaný)pohodář 17:08 - 01.02.11

    Já myslím, že by bylo dobré nechat oboje dvoje-Nechal bych, ale na organizátorech akcí, případně ty co s těmi symboly jakkoliv pracují aby nechali na sobě jakéý symbol použijí, ale zase aby to dávalo nějaký smysl a rozhodně bych tedy nachal oboje dvoje.

    bodů: 2 | odpovědět

    • Re: znak+logo

      rusalka (registrovaný)(neregistrovaný) 23:00 - 14.02.11

      Souhlas!

      bodů: 0 | odpovědět

    • Re: znak+logo

      rusalka (registrovaný)(neregistrovaný) 23:00 - 14.02.11

      Souhlas!

      bodů: 0 | odpovědět

  • Znak

    miki (registrovaný)masér 17:34 - 01.02.11

    Znak je tradyční. Líbí se mi aji víc než logo. Já bych znak rozhodně nerušil. Pokud de o propagaci, zdá se mi, že u loga šlo o zjednodušení znaku. Co nahradit ho něčím co se více podobá znaku? Neříkám, že se mi logo nelíbí (je moderní a „zapamatovatelné“) ale moc se od znaku odlišilo.

    bodů: 2 | odpovědět

  • znak má svůj význam

    Knoflík(neregistrovaný) 17:48 - 01.02.11

    Já preferuju jednoznačně znak – už pro to, že je v něm vepsaný význam skautingu, jak už jsme se jako malé světlušky učily. Tak proč ho zahazovat? Logo, byť je hezké, lidem nic neříká a mnohdy ani nepoznají, že se jedná o skaut. symbol (viz. zkušenost z našeho oddílu)Trochu se bojím, že pro velkou touhu po „modernizaci“, se ukvapeně zbavujeme všeho, co dělá skauting skautingem a jednou přijde den, kdy bude skaut jen jedním z mnoha řadových kroužků v nabídce družiny na ZŠ :-(

    bodů: 6 | odpovědět

    • Re: znak má svůj význam

      Věrka(neregistrovaný) 17:55 - 01.02.11

      Stoprocentně souhlasím s Tebou Knoflíku.Znak je jedinečný :-).Je to něco,co nám ostatní závidí-tak proč se toho vzdávat.

      bodů: 2 | odpovědět

    • Re: znak má svůj význam

      Johy (registrovaný)kočka 21:53 - 01.02.11

      pochybuju o tom, že skauting skautingem dělá to, jestli víc používá logo nebo znak. Jde přeci o náplň a jen na nás záleží, nakolik bude oproti ostatním kroužkům výjimečný…

      bodů: 4 | odpovědět

  • Oboje;)

    Martitik (registrovaný)superstar 18:33 - 01.02.11

    Oboje má svůj význam. Vezměte si kupříklad Prahu. Má svůj znak i něco jako logo. Znak bych používala na slavnostnějších listinách a dokumentech. Logo se zase více hodí k propagaci a potisku na trička apod. Jinak mi přijde trošku úsměvné jak někdo šíleně podporuje modernizaci a někdo se jí šíleně štítí. Je to vidět i na logu i v jiných debatách. Doufám, že tady se objeví rozumné názory. :)Mimochodem doufám, že nevadí že jsem někde mezi vedoucím a mladou generací. Aktivně diskutuji i tady i na Křižovatce.

    bodů: 1 | odpovědět

  • znak vs. logo

    kyti (registrovaný)kámoška 18:33 - 01.02.11

    já sem taky spíš pro znak

    bodů: 0 | odpovědět

  • Znak vs. logo

    bred (registrovaný)borec 18:34 - 01.02.11

    jednoznačně znak

    bodů: -1 | odpovědět

  • Znak vs. logo

    bred (registrovaný)borec 18:34 - 01.02.11

    jednoznačně znak

    bodů: -1 | odpovědět

  • jednoznačně používat ZNAK

    roman (registrovaný)tvrďák 18:38 - 01.02.11

    Znak se používá už 100 let, nevidím důvod jej měnit. Nechci logo, které nikomu nic neříká, je sice jednoduché, ale podle mě je tak k označení něčeho skautského (časopisy…), ale k tomu může sloužit i náš znak. Nevidím důvod pro používání loga a pro nenahrazení ho znakem. Když se chce, tak jde všechno. Znak vypadá líp.

    bodů: 1 | odpovědět

  • Obojí

    Slunicko(neregistrovaný) 18:39 - 01.02.11

    Já si myslím, že je určitě důležité obojí. Znak je tadicní a ukazuje, jakým způsobem máme jít. Logo vyjadřuje, že jsme moderni organizace, ktera se neboji změn a trošku vyvraci klišé, že skauti jen sbírají odpadky… Většina lidí stejně neví, co symboli na znaku znamenají. Určitě bych zachovala obojí.

    bodů: 2 | odpovědět

  • Znak vs. logo

    beruška (registrovaný)superstar 18:47 - 01.02.11

    nejlepsi by bylo zachovat obojí, znak je tradyčnější a je lepší na slavnostná věci a cenné a logo používat na propagaci, popřípadě oddílové trička a podobne.. ZACHOVAT OBOJÍ!!!

    bodů: 0 | odpovědět

  • znak vs. logo

    ŠTĚPA (registrovaný)tvrďák 19:15 - 01.02.11

    určit´e znak

    bodů: 0 | odpovědět

  • znak

    Bóčko(neregistrovaný) 19:34 - 01.02.11

    znak

    bodů: 0 | odpovědět

  • Znak/Logo

    Dave (registrovaný)pohodář 19:34 - 01.02.11

    Myslím že je důležité zachovat nějakou historii tudíž znak ale je také potřeba jak je napsáno jít s dobou tak bych jim poradil ať to dořeší a obojí se zachová :)

    bodů: 0 | odpovědět

  • jsem pro znak

    silvinkai (registrovaný)pohodářka 19:44 - 01.02.11

    myslím že znak má určitou symboliku a jeto něco jiného takové logo bez historie si může navrhnout každý

    bodů: 1 | odpovědět

  • ZNAK

    renatA(neregistrovaný) 20:42 - 01.02.11

    to je jasný určitě znak

    bodů: 0 | odpovědět

  • LOGO

    Empík (registrovaný)pohodář 20:46 - 01.02.11

    Podle mě je logo hezčí a jednodušší. A v jednoduchosti je krása, ale skautský znak by se měl určitě nechat. Patří neodmyslitelně ke skautingu a většina lidí, která zná skauty si je představí asi spíš pod znakem..

    bodů: 1 | odpovědět

  • obojí

    M.A.V.H.N.V.z.J.(CH.) (registrovaný)superstar 21:09 - 01.02.11

    Myslím si, že znak je něco, co nám udržuje spojení s počátky skautingu, s hostorií a s tradicí. Často se setkávám s názory,n že skauti jsou zastaralí, že to jsou lidé, kteří sice umí žít v přírodě, ale ne v normálním životě, že to jsou prostě exoti. Myslím si, že logem se aspoň trochu můžeme spojit s neskautským světem. Proto jsem pro zachování obojího a přesného určení podmínek, kdy má být znak či logo používán(o). Neumím si totiž představit, že bychom byli schopni vymyslet „něco mezi“ pro zjednodušení, ale zachování tradice.

    bodů: 1 | odpovědět

  • Logo vs. Znak

    Delfas (registrovaný)tvrďák 21:15 - 01.02.11

    Nevim, nevim, to logo mi přijde zbytečný. Myslím, že ty, kteřím přijdeme „divní“, logem nepřesvědčíme a těm co v nás věří, nemusíme dokazovat, že jsme moderní.

    bodů: 1 | odpovědět

  • znak!!

    Ježek (registrovaný)kočka 21:32 - 01.02.11

    Já jsem pro používání tradičního znaku. Má svůj význam a všichni jsou na něj zvyklí. Nevidím důvod k jeho modernizaci. A rozhodně se mi znak líbí víc než logo:-)

    bodů: 0 | odpovědět

  • Znak je lepší

    Ing.i(neregistrovaný) 07:44 - 02.02.11

    Znak je starší a vyjadřuje vše, co je napsáno ve článku Znak vs. Logo. Ale logo se používá jen proto, aby to grafici měli jednodušší. Určitě znak

    bodů: 0 | odpovědět

  • logo ?

    Simbik(neregistrovaný) 08:40 - 02.02.11

    Myšlenka loga není špatná, ale spousta lidí vůbec neví, co znamená. Není spojen s Junákem – narozdíl od znaku, ten si ke skautům dokáže zařadit každý, ať už rodiče, nebo metalisti :)

    bodů: 0 | odpovědět

  • znak

    Had (registrovaný)pohodář 14:00 - 02.02.11

    Znak je lepší, a známější

    bodů: 0 | odpovědět

  • Re

    Matě(neregistrovaný) 14:38 - 02.02.11

    Je sice pravda, že logo je na kreslení mnohem lepší. Ale já si myslím, že s trochou cviku jde lehce nakreslit znak

    bodů: 0 | odpovědět

    • Re: Re

      (neregistrovaný) 20:49 - 10.04.11

      logo je lepčí

      bodů: 0 | odpovědět

  • znak

    sova (registrovaný)kámoška 15:26 - 02.02.11

    rozhodně bych neměnila znak všichni jsou na něj zvyklí.

    bodů: 0 | odpovědět

  • znak

    Ondra (registrovaný)pohodář 19:22 - 02.02.11

    ja jsem pro tradiční znak, protože ke skautingu patří už dlouhá léta kdežto logo má jenom 10 let

    bodů: 0 | odpovědět

  • Znak a logo

    Riky (registrovaný)drsoň 11:39 - 03.02.11

    Myslím, že se s tím dělá příliš velká věda. Líbí se mi obojí. Tak ať to každý používá, jak to cítí. Pravidla to jenom zamotají.

    bodů: 0 | odpovědět

  • -------

    klakson (registrovaný)tvrďák 23:03 - 03.02.11

    Ahoj já osobně si myslím že by se mělo používat obojí. Znak při slavnostnějších (vetších) akcích a logo na menších ne tak prestižních akcích. :)

    bodů: 0 | odpovědět

  • no nevím

    Mici (registrovaný)husťák 19:04 - 04.02.11

    já jsem pro obojí, znak je tradiční, ale logo je pokrokové a líbí se i, na druhou stranu jsem ho vlastně ještě nikdy osobně nepoužil. Já použávám naše oddílové logo, a vněm je zakomponovaný obrys lilie, což je myslím kompromis mezi logem a znakem, rozhodně bych nezahazoval ani jedno

    bodů: 0 | odpovědět

  • Nevím, nevím

    Stany (registrovaný)pohodář 15:52 - 05.02.11

    Zapeklitá to situace :)

    bodů: 0 | odpovědět

  • debata

    Učeň (registrovaný)masér 17:32 - 06.02.11

    To se nás to ale vyjádřilo. V tom článku se píše ještě něco o nějaké anketě, kterou jsem ale nenašel. Poraďte někdo. A jo mimochodem jsem pro znak, protože podle mě se z nás poslední dobu stává až moc moderní organizace.

    bodů: 1 | odpovědět

  • znak i logo

    Žirafa (registrovaný)kočka 18:02 - 07.02.11

    znak je starší a má dlouholetou tradici takžě jsem pro to aby zůstal.logo je modernější a hezčí takže jsem i pro něj.

    bodů: 0 | odpovědět

  • Zamyslete se nad tím trochu….

    Terez(neregistrovaný) 10:13 - 09.02.11

    Proč držet s dobou? Jestli držet s dobou , tak by se pak, abychom byli aktuální, muselo každý rok vytvářet nové a nové logo… Ano , logo je sice pěkné a moderní, ale my skauti, jak už je napsáno, si na skautskou košili připínáme ten „složitý a zastaralý“ znak. Ale není to právě o tom? Chci říct, copak musíme mít všechno nové? Ano , znak je složitý , ale je to tradice… Neumím si představit že bychom na košilích nosili logo… Nechala bych jen znak… Vždyť veřejnost si nezískáme tím, jaký máme znak… Ti , co by s Junákem chtěli mít něco společného, ti přijdou i kdybychom měli ve znaku jen kolečko… Tady nejde o to, jak složité je znak vytvořit… Vždycky to nějak jde, ale tady jde hlavně o to, že kdybychom používali logo, ztratíme tradici… Ztratíme to, co je nám nejbližší… Znak je jednoznačně důkazem toho, že lidé si vážili Junáka, jakou práci jim dalo ho vymyslet… A vy to chcete zahodit používáním jen loga? Každopádně je tu i možnost která byla zmíněna, a to ta, že se budou používat oba. Znak i logo. Ale není to složité? Na co veřejnosti ukazovat logo , a pak až znak… Nebo naopak, to už je stejné. Znak je naše chlouba… Znak je NÁŠ! Neumím si bez znaku představit Junák… Jednoznačně náš starý,složitý , ale fascinující ZNAK! :)

    bodů: -1 | odpovědět

  • znak vs. logo

    Pextr(neregistrovaný) 12:16 - 10.02.11

    Myslím si, že podstatou diskuze nemá být srovnávání znaku a loga, protože se jedná o dvě naprosto rozdílné věci. Znak i logo jsou potřebné a měli by se doplňovat a ne si konkurovat. Samozřejmě logo musíme chápat jako ucelený grafický manuál, který patří mezi jedny z nejkvalitněji provedených grafických manuálů srovnatelných s předními českými městy a největšími firmami. Velká města- například Praha, Brno a podobně mají své znaky (erby,…), které mají dlouhou tradici a odkazují k historii a vývoji města. Stějně tak mají i své zdařilé loga (která jsou následně rozpracovaná do grafických manuálů), která dávají městům jednotný moderní a reprezentativní ráz. Například hlavičky a upravené styly písma na formuláře, obálky a nejrůznější typy tiskovin, ale i jako jednotný designový prvek na reklamní předměty (trička, propisky, publikace, internetové stránky a podobně- v městech se to dá rozšířit i do městského mobiliáře). Stejně tak je to i v Junáku. Jen je třeba sjednotit oblasti, kde se hodí používání znaku, a kde zase loga. Znak bych používal na takových místech, kde je důležité si připomenout symboliku znaku a odkaz celé historie- odznaky na kroji, vlajky a vyznamenání a podobně. Loga a celý grafický manuál, který je odborníky velice kladně hodnocen bych použival ve všech dopisech a tiskovinách- od dopisu rodičům, přes žádosti o dotace po všechny formuláře potřebné k táboru. Loga bych využíval i k potiskům třeba hrnků, triček a podobně. Jen je důležité, aby se udělala rozumná hranice mazi logem a znakem a nepoužívat na stejné věci různé styly.

    bodů: 2 | odpovědět

  • obojíí

    zabka12(neregistrovaný) 13:52 - 10.02.11

    no já bych nechala obojí ale to logo se uplně liší a to by chtělo aby to šlo poznat že se jedná o skauty. no a to logo bych dávala na ty časopisy a znak bych nechala uvnitř skautů ale rozhodně bych ho nerušila (p.s. nejsem přihlášená protože to píšu z knihovny:))

    bodů: 0 | odpovědět

  • Znak vs. logo

    Andy (registrovaný)pohodářka 15:13 - 10.02.11

    Jsem ráda, že máme logo i znak. Oba jsou pěkné, ale zdá se mi, že znak je v poslední době až na 2. místě. Všimla jsem si, že více se užívá logo. Bojím se, aby znak nebyl vytlačen a nahrazen něčím jiným. Byl přece vytvořen v době nám dávno minulé a je krásnou vzpomínkou na staré časy.

    bodů: 1 | odpovědět

  • znak vs. logo

    marek (registrovaný)pohodář 18:11 - 16.02.11

    znak bych nechal určiťe ale to logo taky není špatný. nechal bych obě.

    bodů: 0 | odpovědět

  • logo

    markýta (registrovaný)masér 06:23 - 17.02.11

    je hezčí!

    bodů: 0 | odpovědět

  • Znak

    Adelaide (registrovaný)superstar 10:10 - 17.02.11

    Me se teda vic libi znak..

    bodů: 0 | odpovědět

  • Obojí

    Houska (registrovaný)pohodář 11:06 - 17.02.11

    Podle mě by se mělo používat obojí. Je pravda že je 21. století a je to moderní doba takže by bylo lepší logo ale znak je přeci jen už jak dlouho a je to takový symbol správného skautu. Ale je nejspíš hodně těžké rozeznat kde má být znak a kde logo. mělo by se to nějak rozlišit ale aby to každý pochopil a aby se nic nestalo když by se použilo logo místo znaku.

    bodů: 0 | odpovědět

  • znak vs logo

    Marťa (registrovaný)kámoš 11:41 - 17.02.11

    Já si myslím, že ani by se nemělo zrušit. Logo se dá nosit třeba na bundách, nebo mikiných. A znak může být třeba pověšený v klubovně.

    bodů: 0 | odpovědět

  • Názor

    Marian Konderla (registrovaný)drsoň 19:53 - 17.02.11

    Můj názor je že zrušit znak je hloupost jelikož je tu dlouho a ještě dlouho by se používat měl. Logo nevypadá špatně, vypadá docela moderně a hlavně je jednoduchý, takže dobře graficky spracovatelný, ale správný skaut by si měl poradit i se znakem :) Můžete se vyjádřit k mému názoru, přijmu i kritiku :)

    bodů: 0 | odpovědět

  • Znak

    Dabler (registrovaný)tvrďák 20:38 - 17.02.11

    Rozhodně si myslím že znak je velice důležitý a symbolický pro všechny skauty a rozhodně by se místo něj nemělo používat logo např.: na kroje, vlajky, formuláře (odborky, odbornosti, diplomy,…). Naopak logo si myslím že je dobré jednoduché, ale znak je znak. Kdybych to měl rozhodnout já tak bych buď nechal hlavně Znak, ale i logo a nebo bych znak zjednodušil

    bodů: 0 | odpovědět

  • :)

    Johy (registrovaný)pohodář 12:39 - 18.02.11

    Původní záměr je fajn. Škoda že sou v tom zmatky :D ale je dobře že se to řeší ;)

    bodů: 0 | odpovědět

  • Obojí

    Špachtle (registrovaný)pohodářka 21:12 - 18.02.11

    Zbavit se ať znaku nebo loga by byla škoda…bylo by pěkné vymyslet jak by se dalo používat obojí

    bodů: 0 | odpovědět

  • Znak

    Nani (registrovaný)kámoška 10:04 - 19.02.11

    Logo je sice modernější,ale znak je lepší,protože se ke skautu hodí více než logo.

    bodů: 1 | odpovědět

  • Michal K

    nemám (registrovaný)startér 11:15 - 19.02.11

    znak

    bodů: 0 | odpovědět

  • Spíš znak.

    Michal (registrovaný)pohodář 11:29 - 19.02.11

    Logo mi příjde taky dobrý,ale znak je lepší.

    bodů: 0 | odpovědět

  • znak vs logo

    mišaf (registrovaný)tvrďák 19:20 - 19.02.11

    asi znak

    bodů: 0 | odpovědět

  • Logo

    Majkl (registrovaný)tvrďák 12:42 - 20.02.11

    Jak vidím logo, tak se mi chce s prominutím zvracet. Příjde mi „ujeté“. Radši by se měl používat znak. Je více přizonený – to mu dává jeho krásu.

    bodů: 0 | odpovědět

  • Proč

    Ben (registrovaný)týpek 21:44 - 24.02.11

    Je důležité co lidi znají ! Zda Znak a nebo Logo, na dopisy a neoficielní věci používejme logo a tam kde máme jako organizace být jasně odlišena požívejme znak.Lidé ho znají a ví oč jde. Znají ho už z první republiky.Nač jim plést hlavu! Ben

    bodů: 0 | odpovědět

  • hezké

    Monty (registrovaný)pohodář 10:29 - 25.02.11

    zajímavé a užitečné informace.Hlavně přehledné

    bodů: 0 | odpovědět

  • Znak vs. logo

    Bucker (registrovaný)tvrďák 15:00 - 25.02.11

    Já preferuji raději znak,logo se mi zdá víc pro parádu kdežto v znaku je určitá symbolika.

    bodů: 0 | odpovědět

  • Znak x Logo

    Flossi (registrovaný)kámoška 18:41 - 26.02.11

    Já bych používala jen logo,není tak složité.

    bodů: 1 | odpovědět

  • znak vs. logo

    Nugi(neregistrovaný) 20:19 - 26.02.11

    Já si myslím, že by se mělo vyřešit, co se kdy bude používat, další logo bych nevymýšlela. Mě

    bodů: 0 | odpovědět

  • znak vs logo

    Nugi (registrovaný)kočka 20:21 - 26.02.11

    Já si myslím, že by se mělo vyřešit, co se kdy bude používat, další logo bych nevymýšlela.

    bodů: 2 | odpovědět

  • můj názor

    Krtek (registrovaný)tvrďák 18:40 - 28.02.11

    podle mne by se mělo používat cokoli, logo třeba na malé akce a znak na velké akce. Jinak to je podle mě na pořadateli té akce nebo věci.

    bodů: 0 | odpovědět

  • Znak

    Terka (registrovaný)kočka 18:51 - 28.02.11

    Já bych byla pro znak…je tradiční a takový víc skautský…logo je moc jednoduché..

    bodů: 0 | odpovědět

  • znak

    Jenda (registrovaný)drsoň 14:12 - 01.03.11

    Zrušil bych logo.

    bodů: 0 | odpovědět

  • ?!,:@

    není (registrovaný)kámoš 19:51 - 01.03.11

    podle mě to není důležitý,káždá klubovna by si měla moct vybrat.

    bodů: 0 | odpovědět

  • Hustýýýýýýýýýýý

    hellokitty (registrovaný)pohodářka 18:33 - 02.03.11

    Umím nakreslit skautský znak,ale je trochu těžký

    bodů: 0 | odpovědět

  • znak versus logo

    Adan (registrovaný)pohodář 17:57 - 03.03.11

    Me se vic libi logo.

    bodů: 0 | odpovědět

  • bratr Svojsík by zaplakal.

    Ben (registrovaný)týpek 13:43 - 08.03.11

    Myslím si,že bratr Svojsík by zaplakal.myslíte si,že by schvaloval nějaká loga? Ono měli by jsme být rádi,že lidé ví co lilie znamená a kam patří.Motáte jim hlavu – blbnete,Kolik z dětí umí namalovat logo ? Nikdo ! Dětem, plete hlavu pojem Vůdce – Vedoucí.A normálním lidem JUNÁK – SKAUT. S pozdravem Ben – Středisko Dnešice.

    bodů: 1 | odpovědět

  • odpověď

    Lu (registrovaný)pohodář 18:55 - 08.03.11

    Podle mě je znak tradiční, podobně jako třeba hymna. A stejně tak jako se skautská hymna nezpívá jen tak na výletě, neměli bychom znak tisknout jen tak na hrnky a na placky. Od toho by tu právě mělo být logo. Každé má své místo. Znak patří na kroj, na vlajky, do klubovny atd. A logo by tu mělo být od toho, aby přilákalo širokou veřejnost. Právě na hrnky, placky, trička, propisky… Když nějaký „neskaut“ uvidí na hrnku znak, řekne si jak jsou skauti zatrpklí a staromódní a že by se k nim nikdy nepřidal, kdežto logo je pro veřejnost taková „schůdnější cesta“.

    bodů: 1 | odpovědět

  • Finndy (registrovaný)supertýpek 20:21 - 14.03.11

    Oboje má svou vlastní krásu…

    bodů: 0 | odpovědět

  • znak vs. logo

    veve (registrovaný)pohodářka 12:26 - 17.03.11

    myslím si, že skauti mají tento znak už dlouho. také se mi znak líbí více.

    bodů: 0 | odpovědět

  • znak vs. logo

    veve (registrovaný)pohodářka 12:26 - 17.03.11

    myslím si, že skauti mají tento znak už dlouho. také se mi znak líbí více.

    bodů: 0 | odpovědět

  • ZHOVADILOS.

    Benn (registrovaný)tvrďák 12:35 - 20.03.11

    Od Svojsíka by jste dostali koštětem.Pořádně lidem zamotejte hlavu !!!

    bodů: 0 | odpovědět

  • ZHOVADILOS.

    Benn (registrovaný)tvrďák 12:49 - 20.03.11

    Od Svojsíka by jste dostali koštětem.Pořádně lidem zamotejte hlavu !!!

    bodů: 0 | odpovědět

  • znak vs. logo

    Datel (registrovaný)pohodář 19:29 - 23.03.11

    Mě se víc líbí znak

    bodů: 0 | odpovědět

  • Znak vs. logo

    Kikina (registrovaný)drsoň 18:44 - 31.03.11

    Mně se líbí oboje. Ale mám takový názor, že znak je zaveden déle nežb logo a tak by se mohl používat více. Ale je to jen můj názor :)

    bodů: 0 | odpovědět

  • znak a logo

    Hugo (registrovaný)kámoš 20:23 - 05.04.11

    Osobně si myslím,že na kroji a takových těch slavnostnějších věcech by se měl nosit znak,přece jenom víc poukazuje na skauty,moderní logo spíše na placky a takové podobné věci :)jde to skloubit jenom chtít :)

    bodů: 0 | odpovědět

  • znak – logo

    Jája (registrovaný)pohodářka 15:00 - 06.04.11

    Myslím si ,že by se měl používat znak i logo.Bylo by škoda kdyby jedno zaniklo.

    bodů: 0 | odpovědět

  • znak vs. logo

    wallenka (registrovaný)pohodář 14:27 - 11.04.11

    nevím co je lepší..osobně jsem logo viděla až teď.. :))

    bodů: 0 | odpovědět

  • znak+logo

    Marky (registrovaný)pohodář 16:14 - 11.04.11

    Já bych nechala obě, to staré vystihuje všechny vlastnosti skautů, a to nové je jenoduché, a dobře se maluje :-)

    bodů: 0 | odpovědět

  • znak+logo

    Marky (registrovaný)pohodář 16:14 - 11.04.11

    Já bych nechala obě, to staré vystihuje všechny vlastnosti skautů, a to nové je jenoduché, a dobře se maluje :-)

    bodů: 0 | odpovědět

    • Re: znak+logo

      Chechta(neregistrovaný) 21:20 - 24.04.11

      ;-) ;-)

      bodů: 0 | odpovědět

  • Znak a ne logo!!!

    Surikata (registrovaný)kámoška 18:07 - 20.04.11

    Dnes je příliš moderní a uspěchaná doba a to bohužel negatvně působí i na skautskou organizaci. Snaha o modernizaci obírá skauting o jeho unikátní kouzla-ve srovnání s dřívějškem se už dnes nechodí moc do přírody,už se tak horlivě neuzluje, necvičí morseovka… A zrušit ještě znak? No to už by byla hromová zkáza! Skautský znak ke skautingu neodmyslitelně patří, je to tradice a úcta k zakladatelům a Mikoláši Alšovi. Logo nemá žádnou tradici, je příliš jednoduché, neatraktivní a málo skautské. Takže jednoznačně znak!

    bodů: 0 | odpovědět

  • Znak vs. Logo

    Zoe (registrovaný)kámoška 10:46 - 21.04.11

    Já jsem pro používání obojího. Pro okolí je dobré užívání loga, protože znak v některých případech vzbuzuje protichůdné pocity a logo vypadá jednoduše a moderněji, také se lépe pamtuje… Znak má hodnotu pro skauty, kteří znají jeho význam, ale pro okolí mi přijde moc složitý.. :)

    bodů: 0 | odpovědět

  • vs.

    Chechta(neregistrovaný) 21:18 - 24.04.11

    určitě znak, ale logo je super na tričkách ;-) ;-)

    bodů: 0 | odpovědět

  • :D

    Brslenka (registrovaný)kámoška 17:35 - 17.05.11

    radši bych znak je mnohem tradičnější a je celkově (pro mě) hezčí alepší

    bodů: 0 | odpovědět

  • jak bzch to udělal

    datel (registrovaný)kámoš 15:34 - 18.05.11

    nejlepší by to bylo asi spojit

    bodů: 0 | odpovědět

  • znak vs. logo

    Rozarka (registrovaný)kámoška 18:10 - 18.05.11

    ja bych pouzivala oboji :D znak i logo :D

    bodů: 0 | odpovědět

  • zajimave

    kočka (registrovaný)pohodář 14:38 - 28.05.11

    dobry clanek

    bodů: 0 | odpovědět

  • znak

    (registrovaný)masér 17:54 - 10.08.11

    já jsem jednoznačně pro znak. logo se mi nelíbí.

    bodů: 0 | odpovědět

Zobrazit všechny Přidat nový