Další týpci

On-line jsou:
0 nepřihlášených

Vzkaz všem

Pro přidání vlastního příspěvku je nutné se nejdříve přihlásit.
/

Vzkaz Teepkovi

Diskuzní fóra

TémaPříspěvkyDatum
Myslíte, že bude ještě fungovat krámek? A co je s těmy triky, 4 příspěvky 22.05.12, 18:29
Vedoucí 8 příspěvků 22.05.12, 08:59
Kde nejčastéji jezdíte na výpravy? 4 příspěvky 21.05.12, 19:25
NAŠE PRÁZDNINY 12 příspěvků 21.05.12, 19:16
SLADKOSTI 20 příspěvků 21.05.12, 19:10

Nepřehlédni

Skautem v roce 2112

“Pojď.. dej tu nohu ještě kousek doleva. Opatrně! Dobře, chytni se toho lana nad sebou a…

Příběhy Příběhy přidat názor

Blahopřání ke stovce

Znáte mezitáborovou poštu? A víte, že letos slavíme sto let? A co takhle to vše propojit a…

100 let českého skautingu 100 let českého skautingu 4 názory

Toník a Mařenka

Příběh o dvou sourozencích, kteří vyběhli se svou družinou na kopec vítat další století skautingu…

Příběhy Příběhy 2 názory

ŠOK! Velikonoce v Česku? Bití žen!

Do redakce se nám dostal článek z italského listu la Repubblica. Protože jde o zajímavý pohled na…

Fenomén Fenomén 14 názorů

Kronika a jak se s ní vypořádat

Skautská kronika - při listování každému zabuší srdce, přesto se dnešním dětem do psaní moc…

Vychytávky Vychytávky 2 názory

Okénka do minulosti

Již jen měsíc nám zbývá do nového skautského století. Bavíme se neustále o tom, jak skauting…

Objev svět! Objev svět! 5 názorů

Reportáže

Co se kde šustlo? Jaká byla ta akce, o který ti říkal kámoš? Líbilo se v sobotu na akci někomu stejně jako tobě? Nebo si myslel, že to byla pruda? To všechno se můžeš dozvědět v Reportážích!

Názory ke článku Tak jsem ji sbalil!

  • :)

    pawlee (pawlee)kočka 20:34 - 21.03.06

    teda musim říct že to je fakt povedej článek docela sme ze nasmála jen tak dál:D

    bodů: 16 | odpovědět

  • ?!?

    Fifča (fifca)kočka 22:05 - 21.03.06

    zajimavy, je zvlastni jak se jedna vec da pojmout, ale mozna by to prece jen chtelo trochu ucty… ciste nahoudou muze mi nekdo povedet, jak je mozne ze je to "exkluzivne jen pro teepka" kdyz B.P: zemrel v roce 1941, kdy se zarucene nepouzival tento styl psani, a netusim jak by nekdo s takovymto vyjadrovanim mohl byt povysen na lorda ci pouze ziskat stipendium na vysokou skolu, a teepek zarucene jeste nebyl??? pokud to ale bude plnit svuj ucel, tzn. čeští skauti a skautky si konečně zapamatují něco z historie, nic proti tomu nemam…

    bodů: -1 | odpovědět

    • Re: ?!?

      Aleš Vitinger (ales)drsoň 09:11 - 22.03.06

      Je to celé hodně nadsazené (včetně exkluzivity, vyjadřování, atp.). A účel jsi vystihla. Ještě bych přidal trochu čtenáře pobavit, ale rozhodně ne zesměšnit B.P. Bylo to psáno s úctou a respektem…

      bodů: 9 | odpovědět

      • Re: Re: ?!?

        Kami (kami)star 15:22 - 22.03.06

        Je něco špatného, že se historie převadí do dnešního jazyka? Je to nahodou dost dobry, knížky se taky nepřekládájí doslova, ale tak aby to bylo srozumitelne čtenářům.

        bodů: 1 | odpovědět

        • Re: Převádění historie

          Edy (edy)kámoš 00:06 - 23.03.06

          na tom "převádět hsitorii do dnešního jazyka" – skutečně není nic špatného. Naopak: je to rozhodně chvýályhodné. Průšvih ale je, když místo historie (tedy toho, co odpovídá skutečnosti) se při tom "převodu" nakonec vyloupne vlastní představa o té historii, která s ní ovšem moc společného nemá. Naprosto souhlasím s tím, že dobrá překlad není "doslovný", nýbrž má adresátovi co nejlépe zprostředkovat SMYSL původního textu. Tady byla ovšem místo původního smyslu vztahu nezi Robertem a Olave zprostředkována jakási úplně jiná historie, nemající s tím, jak Robert B-P k Olave (ale i jiným ženám) přistupoval nic společného. Ten postoj k ženám, který mu tady Aleš podsunul, vždycky důrazně odsuzoval. A tohle není fér – a nijak to nesouvisí s "převodem do dnešního jazyka".

          bodů: 0 | odpovědět

          • Re: Re: Převádění historie

            Kami (kami)star 21:29 - 23.03.06

            OK souhlasim, takze pro priste: stejny styl psani, ale nesmi to byt v rozporu s pravdou a ideou skautingu. OK?

            bodů: 3 | odpovědět

            • Skvěle :-)

              Edy(neregistrovaný) 00:54 - 29.03.06

              Ano, přesně tak.

              bodů: 0 | odpovědět

          • Re: Re: Převádění historie

            Ivča (ivik.klika)pohodářka 18:34 - 16.04.06

            souhlasím s vámi je to opravdu bezva nevím co bych k tomu víc napsala ale historie přepsaná do dnešní doby se určitě lépe učí!!to mám vyzkoušené!!!!

            bodů: 0 | odpovědět

      • Re: S respektem a úctou ?!?

        Edy (edy)kámoš 23:45 - 22.03.06

        Je to psáno nepochybně se švihem a vtipně. Vůbec nevadí, že by to mělo být poněkud nadsazené – to je ostatně styl karikatury, která má upoutat pozornost ně najký rys nebo prvek, které ovšem vystihuje skutečnost. A tady je právě ten kámen úrazu: – To, co vůbec (ale vůbec) neodpovídá stylu Roberta B-P není to vyjadořvání (byť ani tam bych za to ruku do obně nesrčil), ale SMÝŠLENÍ.

        bodů: 1 | odpovědět

      • Re: S respektem a úctou pokrač. ?!?

        Edy (edy)kámoš 23:58 - 22.03.06

        To, co je nejvíc vzdálené smýšlení B-P a jeho vztahu k ženám, dobře vystihuje rozdíl, mezi Tyvým titulkem: "Tak jsem jí sbalil!" a titulkem, který – při používání analogické terminologie – ho opravdu vystihuje: "Jak to, že mě sbalila?!" Pohled na ženy, který podkládáš, Aleši, B-P, je prostě pohled LOVCE. Jenomže právě tekový postoj k ženám byl B-P naprosto cizí. A na to m nic nemění rozdíl skoro 100 let. Tyhle rozdíly existují i dnes. Druhý pro B-P naprosto nemyslitelný postoj, který mu podsouváš, se týká přístupu ke státní službě britského důstojníka. Na tu byl prostě hrdý a pokládal za čest, že může slouži¨t své vlasti s největším nasazením. To je dneska u nás možná nepochopitelné, ale bylo to tak. Takže o úpctě se vyjadřovat nebudu, ale respektu ke skutečnému Roberu B-P v té vtipné parodi moc není. Dokázal bych si představit, že by to byla moderní verze hanpoisu na B-P, která ho měla právě v těch rysech, na nichž m uvlášť záleželo – tedy rytířský vztah k ženám a služba vlasti – pomluvit ;-))

        bodů: 5 | odpovědět

        • Re: Re: S respektem a úctou pokrač. ?!?

          DRAK (drak.mv)pohodář 21:41 - 31.03.06

          Hmm, Alešovi kritici se snaží vnímat B.-P. trochu ve světle Arnolda Rimmera, či jeho nejpozitivnějších rysů, tj. absolutní a nekritické úcty k britskému válečnickému systému, či odlidštěného vztahu k ženám. Nemyslím si že by bylo správné v dnešní postmoderní době vnímat charakter našich "ikon" pod staletým prachem klišé a dogmat. Zkusme se na něj podívat jako na člověka z masa a krve. ALEŠI, MÁŠ MŮJ RESPEKT.

          bodů: -1 | odpovědět

    • Re: ?!?

      Viki (viki)prvňačka 18:33 - 22.03.06

      Prosím tě, bereš to moc tragicky. Myslím, že autor to vystihl fakt hodně vtipně a na tenhle článek se hned tak nezapomene…takže pokud si takhle procvičí mladí skautíci historii-proč ne? :-)

      bodů: 4 | odpovědět

  • looser?

    pajada (pajada)pohodář 08:49 - 22.03.06

    Se svou chabou znalosti anglictiny si dovolim upozornit, ze to ma byt nejspise loser. Treba vam to zachrani nejake body v pisemce :)

    bodů: 3 | odpovědět

  • luxusní buchteska

    LAvor (lavor)pohodář 12:07 - 22.03.06

    smeju se az se za bricho… myslim ze to cilovou skupinu chytne a kdyz si jetse podprahove a nenasilne z toho neco odnese…:) kazdopadne looser opravdu ne-e

    bodů: 2 | odpovědět

  • jsem loser

    Aleš z Dvojky (ales)drsoň 12:45 - 22.03.06

    Máte všichni samozřejmě pravdu, B.P. nebyl loser, já jsem, že nevím, jak se to píše. Omluveno a opraveno.

    bodů: 1 | odpovědět

  • lada

    Laďa Nevřala (lada)drsoň 14:40 - 22.03.06

    aji se mi to docela líbilo. obrázky a aji ten text je dobrej.

    bodů: 3 | odpovědět

  • Fakt hustý

    Kami (kami)star 15:24 - 22.03.06

    Tak tomuto super článku mě napadlo snad jen jedno: hustý!!!!!!!!!! Myslím, že po přečtení si tuto kapitolu zapamatuji všichni aji kdyby nechtěli!!!!!!

    bodů: 1 | odpovědět

    • Re: Fakt hustý – jo;-)

      Edy (edy)kámoš 00:09 - 23.03.06

      A můžeš mi, Kami, jednou větou sdělit, CO důležitého z historie (skautingu) si čtenář na základě této "reportáže" zapamatuje?

      bodů: 1 | odpovědět

      • Re: Re: Fakt hustý – jo;-)

        Kami (kami)star 21:26 - 23.03.06

        no to teda hodne! kdyz jsme se minuly rok ucili na zavody tak jsme si ze vseho delaly takove blbinky a pamatovalo se to stokrat lip! no minimalne zapamatujes ze B-P a Olave byli manzele, setkali se na lodi, meli ve stejny den narozky a Olave byla o 32 let mladsi.

        bodů: 3 | odpovědět

  • jo,jo

    Oslík (oslik)dračice 15:29 - 22.03.06

    No, Aleši, úcta veškerá žádná, ale směju se ještě teď :-)) Ne, je to dobrý, vtipný, možná kdyby se B.P. narodil dneska, tak by to takhle dopadlo, ale asi o nějaký ten rok dříve a neměl by čas k tomu ještě zakládat nějaké skauty:-) Nechceš sepsat něco podobného ještě o někom dalším (A.B.S.)?

    bodů: 2 | odpovědět

  • "děsivé dějiny" skautingu

    Piko (piko)husťák 16:11 - 22.03.06

    No to je fakt dobrej článek. A Olave tam vypadá tak dobře…

    bodů: 4 | odpovědět

  • Jen tak dál!

    Ferdigy (ferdigy)pohodářka 19:48 - 22.03.06

    Doopravdy dobrý, sranda! Jen tak dál! Fandím Vám!

    bodů: 1 | odpovědět

  • jen tak dál

    Pextr (pextr)pohodář 20:28 - 22.03.06

    možná, že tento styl zaujme i ty, kterým skautská historie nic neříká. Chtělo by to plošně celou historii…. príště ale vybírejte líp ty fotky, protože ta ženská na 23 nevypadá, jinak dobrej nápad

    bodů: 1 | odpovědět

  • good

    Pérák (gafinos)drsoň 21:01 - 22.03.06

    Tak tohle mi na skautský křižovatce chybělo! ;) Od skautů pro skauty ;) (na křižovatce jsou samý oldskauti :)

    bodů: 0 | odpovědět

    • Re: good

      Luk (luk)kámoš 16:27 - 23.04.06

      Co si nejprve zjistit fakta a pak teprve konstatovat? Z řad oldskutů jsem tam zaregistroval jednoho…

      bodů: 0 | odpovědět

  • heh

    Wanaču (vobr)drsoň 22:17 - 22.03.06

    Dost dobrý. Takhle je mi historie mnhem bližší :-)

    bodů: 0 | odpovědět

    • Re: Historie… :-(

      Edy (edy)kámoš 00:19 - 23.03.06

      Bohužel s výjimkou toho, že si Robert B-P skutečně vzal Olave a že to byla žena vskutku obdivuhodná, je tam ještě několik historických dobrností (že ji skutečně nejdřív jen zahlédl a pak po dvlou letech potkal na lodi, a že měli narozeniny v tentáž den s rozdílem 32 let) – ale co z toho je pro HISTORII podstatné? Podstatné naopak bylo, že do základů skautingu B-P přinesl právě opačný postoj k ženám, než jaký tu (více-méně) automaticky od něj Aleš předpokládá, a že ve skautingu vždy důležitou roli má hrát služba vlasti (neboť B-P měl ke sl¨vé službě královského důstojníka zcela jiný postoj, než jaký tu Aleš rovněž nejspíš automaticky předpokládá). Čili shrnuto a podtrženo: z hlediska toho, co je pro poznání historie skautingu důležité, ses nedozvěděl prakticky nic – naopak, ve dvou podstatných rysech B-P charakteru (který se ovšem promítl i do jeho pojetí skautingu) jsi byl sveden na úplně falešnou cestu mimo skutečnou historii…

      bodů: 1 | odpovědět

      • Re: Re: Historie… :-(

        Špalek (spalek)startér 13:13 - 23.03.06

        Edy – pro jednou mám pocit, že se mýlíš. A to navzdory tomu, že jsi guru skautské historie. Já se totiž z tohohle článku o historii skautingu něco opravdu dozvím. Přinejmenším, že BP byl normální člověk. Zajímavý týpek, o kterém stojí za to se něco dozvědět. Možná byl zajímavý trochu jinak, než ho ten článek líčí, ale zajímavý byl rozhodně. Nebyl prostě exponátem k vycpání do muzea. O jeho vztahu k ženám se skutečně vedou nejrůznější spekulace, ale třeba (seriózní) knížka "Vlk, jenž nikdy nespí" jasně ukazuje, že se rád předváděl a dělal frajera. Mě je to sympatické ;-) Mějte se.

        bodů: 3 | odpovědět

        • merf (merf)pohodář 20:58 - 23.03.06

          Zaplať pánBůh za špalka;) nechme těch teoreticko-filosofických pojednání na akademickou rovinu (je to i pro mě otázka a problém!) a nebo ještě lépe, nabídněme redakci teepka podobný článek ještě o něco pravdivěji ale stejně čtivě! To je výzva…

          bodů: 1 | odpovědět

      • Re: Re: Historie… :-(

        Alvaréz (alvarez82)týpek 21:54 - 31.03.06

        co tě vede k víře, že charakter Baden Powelův byl právě takový, jaký ti prozradil tvůj vůdce? Třeba žil naprosto normálním řádným životem a měl i své mouchy (nikoli třeba, určitě) a ty se snažil svými dobrými příklady eliminovat. Vždyť co na tom, kdyby se vědělo, že byl na ženský, chlastal a kouřil? Nic by to neměnilo na tom, jak úžasné věci vykonal. V tom by nám měl být vzorem, ne v tom, jaký byl jeho sexuální život a abstinentství.

        bodů: 1 | odpovědět

  • výborné

    hajný(neregistrovaný) 09:09 - 23.03.06

    Četl jsem všechno, co kdo napsal. Předpokládám, že Edy je starší bráška, kterého si vážím. Je jen málo lidí, kteří se vyznají. Myslím si, že jako startovací článek do nového elektronického "časáku" je to vynikající. Pak už jenom pokračovat dále např. knížkou VLK, JENŽ NIKDY NESPÍ a další a další až se dobereme k "jádru pudla". Jsem zvědav, jak časem budou hodnotit naši synové naše snažení na poli skautském. Páček všem. :-)

    bodů: 1 | odpovědět

  • S úctou i respektem (ke všem)

    Aleš z Dvojky (ales)drsoň 13:09 - 23.03.06

    Nevím, jaký měl B.P. přesně přístup k ženám, ani k vojenské službě. O to totiž ani v tomhle článku nejde. Chtěl jsem pouze přitažlivou formou připomenout epizodu seznámení B.P. a Olave (původně měl článek vyjít k 22.2.). Proto se omlouvám všem, které mé podání B.P. urazilo, nebo svedlo na falešnou cestu. Pro mě je B.P. velká osobnost, vykreslil jsem ho tedy jako opravdu velkého "dnešního" muže – správného teepka. Nesnažil jsem se o věrný portrét (a myslím, že styl článku dost napovídá, že nejde o seriózní líčení historie), ani o karikaturu. A to, že někoho unavuje kancelářská práce, neznamená, že se své službě státu nevěnuje plně a hrdě. A to, že k ženám přistupuje suverénně neznamená, že k nim není rytířský.

    bodů: 3 | odpovědět

    • Re: S úctou i respektem (ke všem)

      merf (merf)pohodář 20:59 - 23.03.06

      Pro mě solidní obhajoba!!!:) díky

      bodů: 2 | odpovědět

    • Re: S úctou i respektem (ke všem)

      Fred (tomas.slavik)drsoň 02:09 - 24.03.06

      Máš mou podporu, souhlasím s podáním i vysvětlením. Nejde přeci o výuku dějepisu se vším všudy…

      bodů: 1 | odpovědět

    • Re: S úctou i respektem (ke všem)

      uctivá(neregistrovaný) 19:51 - 26.01.07

      správného teepka???… tohle bych k narozeninám nechtěla…

      bodů: 0 | odpovědět

  • dobrý

    Pavel Lískovec (pavel)masér 13:45 - 23.03.06

    Jo je to pěkný nápad hodnotím kladně

    bodů: 1 | odpovědět

  • Co tím chtěl básník říct?

    Plašák (plasak)dračice 19:25 - 23.03.06

    Je to sice vtipný ale trochu přehnaný. Příště trochu úcty

    bodů: 3 | odpovědět

  • Dobry napad

    Vážka (vazka)star 20:02 - 23.03.06

    Me se to zda fakt vtipny, a myslm ze se z toho i neco pripomene, a bude to ochotny cist vic lidi… je to dost dobrej nepad ;)

    bodů: 2 | odpovědět

  • Je to super :-)

    Lilie2002 (lilie2002)pohodářka 22:35 - 23.03.06

    No mě se to zdá hezký, vtipný a přijatelný. Musíme přece ukázat že si umíme dělat srandu i samy ze sebe ne :-)

    bodů: 1 | odpovědět

    • Re: Je to super :-)

      Helga (helga)frajerka 18:20 - 24.03.06

      takhle si ale nedelame legraci sami ze sebe, ale z B-P! myslim, že si sice zapamatujeme něco z historie a nepravdivé věci celkem v pohodě vyfiltrujeme, ale i tak mi tento článek připadá jako falešná karikatura B-P…zdůrazňuje jeho špatné stránky, které zrovna neměl…

      bodů: 1 | odpovědět

  • huztý

    david (davidkukla)borec 07:04 - 24.03.06

    ta to je huztý na 100%

    bodů: 2 | odpovědět

  • Bes

    hobit (hobit)masér 14:03 - 24.03.06

    To je dost dobry poctenicko smal sem se az sem se za brich popadal=))))))

    bodů: 1 | odpovědět

  • Fakt dost dobrý!!

    komár (kvassinka)pohodářka 15:47 - 24.03.06

    Myslim že jestli si tohle moje skautky přečtou určitě si tu historii budou pamatovat. A mě se to taky hrozně líbí, takovej moderní B.P. =)

    bodů: 1 | odpovědět

  • goood

    Bobřík (bobrik)pohodářka 21:07 - 24.03.06

    fakt dost dobrý ;))

    bodů: 1 | odpovědět

  • super!

    Křeček (jana.krecek)frajerka 10:07 - 25.03.06

    Mně osobně se mi to moooc líbilo. Bylo to pojato moderně, což si myslím že v dnešní době je velni důležité. Někomu vadí, že je to "karikatura". Já jsem slyšela tento příběh na rádcáku. Tam nám ho četli z jedný knížky jak někdo může říct "v důstojné podobě". Problém byl v tom, že to bylo napsáno suše, bez jediné kapky humoru! Četli nám to u snídaně a já měla pocit,že u toho usnu. Musela jsem se hodně snažit, abych udržela pozornost a vnímala obsah čteného textu! Když jsem si četla tenhle příběh, měla jsem oči přilepené k textu a přímo to hltala…100% to bylo mnohem zajímavější než ten příběh z rádcáku. A modernizovat věci je v dnešní době dost důležité! Když budem zastávat staré názory a nebudem podporovat nové, bude to rychle upadat..!!Celý svět kolem nás se modernizuje….o­blečení, auta???Všiml si někdo v podlední době, že by se jezdilo ve Škodě 105???Zmoderni­zovala se už se jezdí v něčem novém.A to je velmi důležité uvědomit si!!!!

    bodů: 3 | odpovědět

  • den sesterství

    Stopka (stopka)tvrďák 14:04 - 25.03.06

    vim proč se den sesterství slaví,ale že by se potklai takhle? dobrej ,,střik"=)

    bodů: 1 | odpovědět

    • Re: den sesterství

      Stoupa (stoupa)kámoš 16:02 - 05.04.06

      čau Stopko, to se netýká tématu, ale "Ty tady bydlíš?"čau zítra na družinovce.

      bodů: 0 | odpovědět

  • dobrej slanek :)

    Mary (mary)pohodářka 10:24 - 27.03.06

    je to dobrej clanek :) ale…...musite tady opravdu resit to jaky to ma vliv na lidi kteri si to prectou??? Bylo to psano pro pobaveni a ne pro to aby tady nekdo kritizoval to, ze to neni podle skutecnosti…pokud sem nezavita mala svetluska nebo vlce kteri neznaji skautskou historii tak to samozrejme muze pusobit spatne, ale pro cloveka, tedy pro radce a radkyne kteri by uz meli mit historii v malicku to preci nemuze podavat zkazene informace…??

    bodů: 1 | odpovědět

    • Re: dobrej slanek :)

      Luk (luk)kámoš 16:11 - 23.04.06

      Otázkou je, zda ti zmínění rádci a rádkyně skautskou historii mají opravdu v malíčku a nejsou na tom podobně jako ta vlčata a světlušky. Pak se totiž také může stát i to, že to jediné, co budou schopni členům svých družin předat, bude tato překroucená historie.

      bodů: 0 | odpovědět

    • Re: dobrej slanek :)

      xx(neregistrovaný) 18:05 - 04.05.06

      A od čeho je pak diskuze, budou-li tam jen pozitivní ohlasy??

      bodů: 0 | odpovědět

  • Kdo se víc baví?

    Bára(neregistrovaný) 11:09 - 27.03.06

    Mě by fakt zajímalo, jestli se tady tím článkem (a vlastně celým teepkem) baví víc cílová skupina nebo my odrostlější:-) Skoro se přikláním k variatě b… ale jinak se mi to líbí a podporuju to.

    bodů: 1 | odpovědět

    • Re: Kdo se víc baví?

      Moulin (moulin)pohodář 16:13 - 27.03.06

      Taky mám ten pocit, ale doufám že se to týká jenom téhle diskuse :-)

      bodů: 1 | odpovědět

  • Vostry obrazky

    jitule (smiley)kámoška 22:16 - 27.03.06

    :D

    bodů: 1 | odpovědět

  • wow

    Šnekule (snecikule)pohodářka 09:35 - 30.03.06

    tak tohle se podle mě docela povedlo.takhle hezky předložit děckám historii by mohlo mít dobré účinky.kdyby se mi za čas povedlo udělat něco podobného ,ale asi o dost jednoduššího, pro naše malé děcka,myslim že za chvíli by nevědomě škemraly o další porci skautské historie a nejspíš by pak neměly problémy se s ní poprat..

    bodů: 1 | odpovědět

  • Good

    Suminka (suminka)pohodářka 12:15 - 30.03.06

    Mě osobně se to líbí… Možná má názor Ivetky (Fifča) taky něco do sebe ale přecejenom myslím že inteligentní jedinec pozná že to tak ve skutečnosti nebylo… Ale pro pobavení…proč ne??? koneckonců mohlo by z toho být třeba pěkné divadelní ¨vystoupení :)

    bodů: 1 | odpovědět

  • :-o

    Madla (madla)pohodářka 14:50 - 30.03.06

    přijde mi to trochu moc ulítlý

    bodů: 1 | odpovědět

  • best pictures!

    Anka (anka)kočka 17:56 - 30.03.06

    fakt dost dobre udelany!

    bodů: 1 | odpovědět

  • fakt supr

    Agnes (agneees)frajerka 18:36 - 30.03.06

    fakticky dost dobrý, taky smekám :D

    bodů: 1 | odpovědět

  • hezký

    -=Vašek=- (-=vasek=-)pohodář 00:21 - 31.03.06

    Určitě sem takové článečky patří. Zase jsem se dozvěděl něco novýho. Možná to má své mouchy , ale lepší vědět něco než nic, ne?

    bodů: 1 | odpovědět

  • clanek

    Shark (shark)pohodářka 14:20 - 31.03.06

    fakt pekny!!!:)

    bodů: 0 | odpovědět

  • vzkaz

    Latoun (lata)borec 10:42 - 01.04.06

    Podle mě to je urážející.Dobře oceňuju že si s tím dal někdo práci ale ty fotky jsou strašný.Chápu e je 21.století ale aspoň tyhle fotky by měli zůstat a takhle je zkazit.Nelíbí se mi to.

    bodů: 0 | odpovědět

    • Re: vzkaz

      Alvaréz (alvarez82)týpek 23:39 - 01.04.06

      Ty fotky naprosto sedí. Nový pohled chce nový design. Važme si hodnot zakladatelů, ale přeci celých sto let existence scoutingu nebudeme neochvějně lpět na takových detailech, že když už fotku lorda B.-P., tak jedině s kloboukem, v kroji a v holínkách.

      bodů: 1 | odpovědět

      • Re: Re: vzkaz

        xx(neregistrovaný) 18:07 - 04.05.06

        Nic proti, ale myslim, že takovej Karel IV. je pár set let po smrti a obvykle se nezobrazuje v oděvech např. z 19. stol.

        bodů: 0 | odpovědět

  • =(

    hobit (hobit)masér 11:02 - 01.04.06

    Blbina, souhlasim, ze to neni moc povedeny.

    bodů: -1 | odpovědět

  • :(

    Silva(neregistrovaný) 16:14 - 01.04.06

    Je sice 21 století, ale převádět některé věci… No nejsem proti tomu, když se z něčeho udělá tu a tam legrace. I já to občas dělám. Nicméně takto veřejně bych si to nedovolil pustit. Myslím, že v pohledu neskautů, kteří by sem zabloudili, by podobné články mohli docela podkopávat kredit naší organizace, který už tak dost trpí. Když si něco takového napíšete na táboře, fajn, osobně bych se tomu tam zasmál, ale na veřejných stránkách mi to přijde dost opovážlivé. Osobně si myslím, že umět si dělat ze sebe legraci je dobré, ale mělo by se to dělat na úrovni. I když chápu, že v dnešní době není takový trend. Jsem asi holt staromódní…

    bodů: -1 | odpovědět

    • Re: :(

      Aleš z Dvojky (ales)drsoň 19:19 - 01.04.06

      Proč by měl v pohledu neskautů podkopávat náš kredit? (osobně si myslím, že v pohledu neskautů by mohl působit naopak pozitivně – ano, skauti nejsou zapšklí suchaři) Čím je tento článek "pod úroveň" dobré legrace? /konstruktivní kritiku uvítám i na ales@dvojka.cz/

      bodů: 1 | odpovědět

    • Re: :(

      Spalek(neregistrovaný) 20:23 - 01.04.06

      Ale no tak – pokud se tomu s chutí zasměju na táboře, tak proč se tomu nesmát veřejně. Copak skauting je tajný spolek? Nevěřím, že by nám na veřejnosti ublížilo, když si sami ze sebe budeme dělat legraci. Veřejnost si totiž z nás dělá legraci právě proto, že se bereme moc vážně…

      bodů: 3 | odpovědět

      • Re: Re: :(

        Alvaréz (alvarez82)týpek 23:47 - 01.04.06

        Přesně tak, proč se tím bavit na táboře a na ulici se nad tím mračit? Jací uvnitř, takoví i navenek. Ideál humanistického člověka, ideál občana, ideál skauta.

        bodů: 1 | odpovědět

    • Re: :(

      Alvaréz (alvarez82)týpek 23:45 - 01.04.06

      Milá Silvo, právě naopak. Kredit organizace podkopává její strnulost a zkostnatělost v jakémkoli směru, neschopnost některých generací vnímat nové myšleknové proudy, nové ideje a také nové způsoby chování. Nikterak špatné, ale prostě jiné. Nechci hodnotit způsob práce starých vůdců a zastánců ultrakonzerva­tivních postojů, vážím si jich, ale jestli něco neskautskou veřejnost právě naplňuje úsměvem, tak je to neschopnost mnoha členů vnímat skauting, jeho historii, ideje a představitele jakoby s nadhledem.

      bodů: 2 | odpovědět

      • Re: Re: :(

        DRAK (drak.mv)pohodář 00:21 - 02.04.06

        Bratři a sestry, Alvarez82 uhodil hlavičku na hřebíček. Souhlasím s ním a jako člen České obce Sokolské bych chtěl něco doplnit. Vnímám a rozumím vaší místy vzrušené debatě o ikoně světového skautingu, ctihodnému Lordu Baden-Powellovi. Je to velký muž opředený aureolou nadpřirozena, žil a své velké dílo stvořil bez léta před stoletím. Naše organizace je ještě starší, tuším o rovných 45 let a je u nás mnoho takových, kteří by kladli zakladatele Fügnera a zejména Tyrše na úroveň polobohů. Známe jejich spisy: Tyršův „manifest“ Náš úkol, směr a cíl byl pro mnohé členy vodítkem v době, v níž pospolu se skauty trpěli příkoří. Máme ideály Sokolstva, stačí myslím nahlédnout do učebnice dějepisu na fotky tanků a letadel X. sokolského sletu, na Přísahu Republice z roku 1938. Tolik nudný úvod pro ty, kteří by chtěli namítat, že Sokol je o cvičení a nestrká nos do ideálů humanismu, výchovu člověka a rozvoj duševní krásy. Nyní k věci: jako župní cvičitel Sokola jsem přišel do styku s mnoha názory lidí, kteří si na podobnou problematiku názor utvářeli. Byly různé, ale většinový názor, převládající nejen mezi mládeží, vnímal velké duchy našeho hnutí jako lidské osobnosti se vším všudy. Tyrš šilhal po dceři svého spoluzakladatele, Masaryk (nebyl jen skaut, ale i sokol) byl sukničkář, Sokolové obecně holdovali a holdují bujarému veselí i pivu (bez Gambrinusu to vydrželi 7 let, pak si ho roku 1869 museli založit). Podle mého není v historii nic, co bychom měli držet pod pokličkou, ať už ve Skautu, nebo v Sokolu.

        bodů: 2 | odpovědět

  • muhehe:D

    Dudliiisekkk (dudiiisekkk)pohodářka 19:56 - 01.04.06

    jo tak to je fakt dobry jen tak dal :):)

    bodů: 0 | odpovědět

  • :D

    Sysel (cardamm)pohodář 20:12 - 02.04.06

    zajimave podany clanek….….. no treba se to tak bude podavat i dale

    bodů: 0 | odpovědět

  • ouplně husty!

    Anka (anka)kočka 18:59 - 04.04.06

    dost dobre udelane fotoa el obsah by se mohl rozsirit :)

    bodů: 0 | odpovědět

  • super

    lvíče (lvicenka)typoňka 14:54 - 05.04.06

    musim říct, že je to super článeček kterej se moc povedl! mohlo by jich tu bejt víc….…. je to sranda :)

    bodů: 0 | odpovědět

  • fotky

    mazak (mazak)pohodář 20:15 - 05.04.06

    ty obrázky to celkem dobre ozivily,ale jinak je ten text taky zjimavej.

    bodů: 0 | odpovědět

  • Článeček..

    Rys (rys)masér 20:33 - 06.04.06

    Tak čtu, čtu…a musím uznat…a připustit…moc se mi to nelíbylo..možná mám jines styl, ale toto nee

    bodů: 1 | odpovědět

  • :)

    marion (kata)dračice 21:34 - 08.04.06

    super klidne muzou pribejt i dalsi :)

    bodů: 0 | odpovědět

  • VTIPNÉ

    Sibirka (sibirka)pohodářka 14:47 - 09.04.06

    JE OPRAVDU ZAJÍMAVÉ,JAK NĚKDO MOHL TOHLE VYMYSLET,MYSLÍM SASOSTDŘEJMĚ TEN NÁPAD,AKORÁT NEVÍM,CO BY NA TO POWEL ŘÍKAL….

    bodů: 1 | odpovědět

  • Re:

    šnek (snek)pohodářka 14:56 - 09.04.06

    Tak to je dobrý a máš to ověřený??

    bodů: 0 | odpovědět

  • Nezaujatá kritika ;)

    Veevee(neregistrovaný) 14:38 - 10.04.06

    Upřímně, dostalo mě to… naštěstí nejsem z těch, kteří nepochopí legraci. Kdyby to tak bylo, psala bych věci typu "B.P. by tenhle článek nepotěšil" ale kde je psáno, že je to účel? Dlouho jsem se takhle nezasmála…

    bodů: 0 | odpovědět

    • Re: Nezaujatá kritika ;)

      xx(neregistrovaný) 18:15 - 04.05.06

      Různí lidé chápou různý humor různě „Směšný“…pro todle spíš srandutvořící… „může být každý, vtipný jen chytrý.“ myslim že Werich

      bodů: 0 | odpovědět

  • Konečně

    s_y_d (s_y_d)pohodář 14:56 - 10.04.06

    Fakt dobrej nápad, tohle zabere i na ty malí puboše, co vedeme.

    bodů: 0 | odpovědět

  • Re:

    UZEL (pokornydanek)husťák 19:34 - 10.04.06

    zajimavé

    bodů: 0 | odpovědět

  • souhlas

    šaman (saman)supertýpek 21:09 - 15.04.06

    Člověk by nevěřil, jak je ten náš svět malinkej.

    bodů: 0 | odpovědět

    • Re: souhlas

      Ivča (ivik.klika)pohodářka 18:39 - 16.04.06

      teda nemyslím to s tím učením vážně jen jsem to jednou zkoušela s takovou přepsanou historií ale tenhle článek je bezva ale škoda že jen tak málo:-(

      bodů: 0 | odpovědět

  • hustý

    tornádo (evula)pohodářka 08:24 - 17.04.06

    je to fakt dost dobrý, akorát to mohlo bejt delší…

    bodů: 0 | odpovědět

  • wow

    bloncka8303 (bloncka8303)pohodářka 12:32 - 18.04.06

    tak tohle je fakt něco kdo tohle vymyslel tak to je borec

    bodů: 0 | odpovědět

  • debilita

    lisak(neregistrovaný) 10:34 - 19.04.06

    vy kokoni jaktoze tam neni ta cajovna

    bodů: -1 | odpovědět

  • Cha

    Pony. (pony.)frajerka 12:45 - 20.04.06

    Opravdu dobré.Ty obrázky…..

    bodů: 0 | odpovědět

  • HMMMMMMMMM

    máňa(neregistrovaný) 13:35 - 24.04.06

    Hmmmmmmmmmm ,ale ty obrázky nejsou nej.

    bodů: 0 | odpovědět

  • Budiž

    Kytička (kyticka)kočka 16:58 - 01.05.06

    Má to něco do sebe, i když jsem to napoprvé brala dost negativně (hlavně fotky). Než to rozšířím mezi ty moje puberťáky, zkontroluju si sice jestli mají ponětí co a jak bylo podle té „suché“ verze, ale pro zpestření myslím že není proč ne, pobavila jsem se. Je to psané dostatečně šíleně na to, aby to snad někdo nebral jinak než karikaturu a smích je zdravý :) Mirek Dušín by ostatně dneska asi působil dost uhozeně a puberta doba zlá… no tak ať!:))

    bodů: 0 | odpovědět

  • :)

    Poka (poka)kočka 20:26 - 03.05.06

    Moc pěkný a obdivuju autora:)

    bodů: 0 | odpovědět

  • Zajimavy

    vyklef (vyklef)pohodář 18:45 - 11.05.06

    Je to zajimavy článek….Ale zajimalo by mne,jestli to je podle pravdy….?:=)

    bodů: 0 | odpovědět

  • otazník?

    Barka (barka*)pohodářka 22:07 - 12.05.06

    no,tak nevim, zda by BP někdy o nějakém děvčeti řekl (nebo si snad jen myslel(, že je „kočanda“ a o svém projektu (jako skautingu) pro že je pro rebely….ale budiž, možná v přetlumočení do dnešního jazyka… a v Búrskejch válkách měl asi jiný věci na práci než koukat po každý sukni:-)

    bodů: 0 | odpovědět

  • no ne?

    klokánek (klokanek)supertypoňka 14:37 - 20.05.06

    Teda, to jsem si nemyslela že někdo něco takovýho ztvární. Mě se to teda moc nelíbí. Přece nebyl B. Powell takovej úchylák!!! Vim že je to parodie, ale trochu nepovedená.

    bodů: 0 | odpovědět

  • Hustota

    Lenisssek (lenik)kočka 21:38 - 24.05.06

    fakt doooost krutý….

    bodů: 0 | odpovědět

  • :)

    Smúla (registrovaný)supertypoňka 19:29 - 27.08.10

    Jo, tohle nám jednou vytiskla vedoucí :D Když jsme spadaly do kategorie malí puboši (teď jsme jen vyměnily slovo „malí“ za „velcí“) Hrozně jsme se smály, popadaly se za břicho, padaly pod stůl…Mno, samozřejmě jsem si to nechala a rozkopíruju to svojí družině ve chvíli, až se mi bude zdát, že by mohly spadat do kategorie malí puboši :)

    bodů: 0 | odpovědět

Zobrazit všechny Přidat nový